Komunikacija sa korisnicima
Poštovani korisniče usluga,
Misija Direkcije za mere i dragocene metale (DMDM), kao vodeće metrološke institucije u Republici Srbiji, jeste da razvija i osigura primenu odgovarajuće infrastrukture merenja koja obezbeđuje tačna, pouzdana i poštena merenja čija je svrha doprinos prosperitetu, unapređenju kvaliteta života građana i povećanju konkurentnosti naše privrede.
Unapređenje saradnje sa korisnicima usluga na obostrano zadovoljstvo, važan je zadatak Direkcije. Ukoliko vaši zahtevi nisu ispunjeni pruženom uslugom, molimo vas da nas o tome obavestite, jer nam tako omogućavate da kroz analizu vaših zahteva i potreba, pratimo i unapređujemo postojeće usluge.
Koje korake možete da očekujete od nas nakon podnošenja prigovora?
- U roku od pet dana od dana prijema obavestićemo vas o prijemu vašeg prigovora,
- Prema internoj proceduri, DMDM će pristupiti rešavanju prigovora,
- Ukoliko je prigovor opravdan, biće definisane mere za njegovo rešavanje, optimalno u roku od sedam dana od dana prijema prigovora, o čemu ćete biti obavešteni,
- Ukoliko se utvrdi da je prigovor neopravdan, takođe, bićete obavešteni o takvom ishodu,
- Ukoliko smatrate da predloženi način rešavanja prigovora nije odgovarajući, molimo vas da nas o tome obavestite. U suprotnom, smatraće se da ste saglasni,
- Informaciju o rešavanju vašeg prigovora možete da očekujete u roku od 20 dana od dana prijema prigovora.
Ukoliko imate pitanja u vezi sa našim uslugama, možete da nam se obratite putem zvanične adrese Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli..
Svoje zadovoljstvo pruženim uslugama možete da iskažete popunjavanjem upitnika.